Copimaj a dezvoltat o platformă de automatizare în marketingul online, cu venituri de 150.000 de euro în primele luni de utilizare

8 dec 2016 Autor: Ioana Nita

Agenţia locală Copimaj, specializată în furnizarea de servicii de consultanţă pentru strategie, business design şi marketing online, a dezvoltat o platformă online prin intermediul căreia companiile pot accesa direct serviciile de marketing digital, aceasta generând venituri de circa 150.000 de euro anul acesta. 

Platforma numită Copimaj PPC automatizează practic procesul de vânzare a serviciilor de marketing online, toate procesdurile prin care sunt planificate campaniile de promovare şi plata serviciilor aferente realizându-se exclusiv în mediul digital. Pentru a folosi soluţia, utilizatorii trebuie să completeze mai întâi un brief în care să specifice care sunt obiectivele şi nevoile de business astfel încât serviciul de marketing online ales să corespundă cu acestea. 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 08.12.2016

 
Cuvinte cheie:
marketing
, online
, platforma
, dezvoltare
, venituri
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide