Business Hi-Tech

Copimaj Interactive: 12% din vânzările online de fashion sunt articole de lux

Alex Cîrcei, CEO al Copimaj Interactive: Observ că piaţa se redefineşte foarte mult, astfel că ceea ce reprezenta „luxury“ acum câţiva ani, acum se mută în zona „premi­um/affordable luxury“. (...) Segmentul de fashion mer­ge foarte bine în Romania, clienţii noş­tri au avut creşteri şi de până la 40% faţă de anul precedent

Alex Cîrcei, CEO al Copimaj Interactive: Observ că piaţa se redefineşte foarte mult, astfel că ceea ce reprezenta „luxury“ acum câţiva ani, acum se mută în zona „premi­um/affordable luxury“. (...) Segmentul de fashion mer­ge foarte bine în Romania, clienţii noş­tri au avut creşteri şi de până la 40% faţă de anul precedent

Autor: Ioana Nita

31.08.2015, 00:03 426

Articolele de îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii şi bijuterii de lux generează în prezent circa 12% din vânzările online de fashion - cel mai dinamic sector din comerţul electronic la momentul actual - atât la nivel global, cât şi local, potrivit estimărilor lui Alex Cîrcei, CEO al Copimaj Interactive, agenţie de e-commerce specializată în strategie, design şi soluţii tehnologice pentru fashion şi branduri corporate.

„Pe piaţa locală nu există o analiză în acest sens, însă la nivel global pro­cen­tul este de circa 12% şi cred că nu diferă cu mult în Romania. Observ că piaţa se redefineşte foarte mult, astfel că ceea ce reprezenta «luxury» acum câţiva ani, acum se mută în zona «pre­mi­um/affordable luxury»”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO