Copimaj Interactive: 12% din vânzările online de fashion sunt articole de lux

31 aug 2015 Autor: Ioana Nita

Alex Cîrcei, CEO al Copimaj Interactive: Observ că piaţa se redefineşte foarte mult, astfel că ceea ce reprezenta „luxury“ acum câţiva ani, acum se mută în zona „premi­um/affordable luxury“. (...) Segmentul de fashion mer­ge foarte bine în Romania, clienţii noş­tri au avut creşteri şi de până la 40% faţă de anul precedent

Articolele de îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii şi bijuterii de lux generează în prezent circa 12% din vânzările online de fashion - cel mai dinamic sector din comerţul electronic la momentul actual - atât la nivel global, cât şi local, potrivit estimărilor lui Alex Cîrcei, CEO al Copimaj Interactive, agenţie de e-commerce specializată în strategie, design şi soluţii tehnologice pentru fashion şi branduri corporate.

„Pe piaţa locală nu există o analiză în acest sens, însă la nivel global pro­cen­tul este de circa 12% şi cred că nu diferă cu mult în Romania. Observ că piaţa se redefineşte foarte mult, astfel că ceea ce reprezenta «luxury» acum câţiva ani, acum se mută în zona «pre­mi­um/affordable luxury»”.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 31.08.2015

 
Cuvinte cheie:
Copimaj Interactive
, vânzări online
, fashion
, articole de lux
, Alex Cîrcei
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide