ZF DIGITAL '17

Cosmina Coman, managing partner, Learning Pro: “Angajatul trebuie să fie vazut ca pe un client”

14 nov 2017 Autor: Simona Tatu

În era digitalizării, angajatul trebuie să fie văzut de către companie ca pe un client, este de părere Cosmina Coman, managing partner al Learning Pro, prezentă la conferinţă ZF Digital ’17.

“Gândirea centrată pe user, trebuie să te gândeşti cum preferă angajatul să lucreze, angajatul trebuie să fie văzut ca pe un client. Liderii trebuie să înţelegeă care sunt provocările şi portunităţile, digitalizarea presupune şi schimbarea modelelor de business, inclusiv a modelelor operaţionale”, a explicat  Cosmina Coman.

Ce a mai declarat Cosmina Coman:

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

 
Cuvinte cheie:
angajat
, coman
, clienti
, modele
, business
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide