BP a achizitionat termeni de cautare precum "oil spill" de lamotoare de cautare precum Google, pentru a directiona utilizatoriiinternetului catre site-ul companiei, scrie Reuters.
Un purtator de cuvant al BP a anuntat ca site-ul companiei va fiprintre primele rezultate oferite de motoarele de cautare latermeni precum "oil spill", "volunteer" si "claims".
BP nu a mentionat la cat se ridica suma alocata dar presedinteleamerican Barack Obama a criticat puternic compania pentru ca acheltuit 50 milioane de dolari pentru clipuri TV in care isi"spala" imaginea puternic afectata de deversarea de petrol dinGolful Mexic.
BP a justificat aceste cheltuieli afirmand ca doreste sa ajuteoamenii care incearca sa afle mai multe despre BP direct de pesite-ul companiei, si nu prin alte site-uri.
"Stim ca oamenii cauta acesti termeni pe site-ul nostru siincercam doar sa ii ajutam sa ajunga mai repede la noi", a spuspurtatorul de cuvant al companiei.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels