Apple, cea mai mare companie de electronice din lume, a lansat în 2010 iPadul., multă lume crezând că “Jobs a lansat ceva ce probabil se va vinde în câteva milioane de exemplare, fiind mai aproape de numărul de Mac-uri vândute decât de succesul răsunător al iPhone sau iPod”, potrivit Business Insider.
Până în prezent, Apple a vândut 121 de milioane de iPad-uri, în valoare de 67,7 miliarde de dolari, iar în perioada următoare este preconizat că se vor vinde încă 18 milioane de exemplare, contabilizând 8 miliarde de dolari, datele contrazicând speculaţiile din 2010.
iPadul a cunoscut cea mai rapidă creştere dintre toate produsele tehnologice destinate publicului larg, declară Mary Meeker, analist şi investitor.
Ce a detronat iPadul
- După ce a scos din joc Netbookurile, iPadul urmăreşte să “ucidă” Notebookurile
- Industria PC-urilor regresează din cauza iPadului
- Singura creştere in domeniul PC vine din vânzarea de tablete
- Veniturile de pe urma iPadurilor sunt mai mari decat veniturile Windows
- Amazon, Google şi Microsoft au intrat în industria tabletelor
- Piloţii folosesc iPad în locul manualelor imense
- Restaurantele folosesc iPad
- iPadul înlocuieşte registrele contabile
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels