Business Hi-Tech

Dale Gall, MullenLowe Profero: Cei care au branduri tradiţionale trebuie să înveţe să acţioneze online, altfel vor pierde business în faţa jucătorilor noi

Dale Gall CEO pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa al MullenLowe Profero

Dale Gall CEO pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa al MullenLowe Profero

Autor: Oana Stupinean

28.03.2016, 00:06 167

Explozia ratei de adopţie a internetului din rândul consumatorilor împreună cu „boom-ul“ numeric al smartphone-urilor care au crescut şi pe piaţa din România de 10 ori în şase ani, la 3,5 milioane de unităţi, revolu­ţio­nea­ză modul de lucru al companiilor, care sunt ne­voite să înveţe cum să relaţioneze cu clienţii în mediul online.

„Publicitatea online este în continuă creş­tere, vorbim cu reprezentanţii brandurilor cum să se manifeste online şi cum să-şi transforme busi­nessul într-unul de viitor, pentru că odată cu apariţia tehnologiilor şi modelelor de busi­ness disruptive, companiile tradiţionale vor fi de­păşite de situaţie, iar jobul nostru este să le ofe­rim consultanţă şi să îi ajutăm să crească şi în acest mediu nou“, a spus Dale Gall, CEO pen­tru regiunea Europa, Orientul Mijlociu şi Africa al MullenLowe Profero, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare la nivel global, cu activităţi şi pe piaţa locală.

Deşi în România televiziunea este mediul care ab­soarbe cele mai importante bugete pe pu­bli­ci­tate (205 mil. euro din 322 mil. euro în 2014, conform raportului Media Fact Book realizat de Initiative Media), online-ul este şi el în creş­te­re, ajun­gând la o pondere de aproape 20% din total.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO