Explozia ratei de adopţie a internetului din rândul consumatorilor împreună cu „boom-ul“ numeric al smartphone-urilor care au crescut şi pe piaţa din România de 10 ori în şase ani, la 3,5 milioane de unităţi, revoluţionează modul de lucru al companiilor, care sunt nevoite să înveţe cum să relaţioneze cu clienţii în mediul online.
„Publicitatea online este în continuă creştere, vorbim cu reprezentanţii brandurilor cum să se manifeste online şi cum să-şi transforme businessul într-unul de viitor, pentru că odată cu apariţia tehnologiilor şi modelelor de business disruptive, companiile tradiţionale vor fi depăşite de situaţie, iar jobul nostru este să le oferim consultanţă şi să îi ajutăm să crească şi în acest mediu nou“, a spus Dale Gall, CEO pentru regiunea Europa, Orientul Mijlociu şi Africa al MullenLowe Profero, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare la nivel global, cu activităţi şi pe piaţa locală.
Deşi în România televiziunea este mediul care absoarbe cele mai importante bugete pe publicitate (205 mil. euro din 322 mil. euro în 2014, conform raportului Media Fact Book realizat de Initiative Media), online-ul este şi el în creştere, ajungând la o pondere de aproape 20% din total.