Business Hi-Tech

Danone testează şi în România Facebookul fără reclame, unde angajaţii văd doar ceea ce postează colegii

Danone testează şi în România Facebookul fără...

Autor: Adrian Seceleanu

29.11.2016, 07:00 692

Danone România, liderul pieţei locale de iaurturi, cu afaceri de 484 mil. lei anul trecut, a început să testeze anul trecut Workplace by Facebook, o versiune business a reţelei sociale dezvoltate de Facebook, unde angajaţii văd un flux de informaţii format doar din ceea ce postează colegii de birou, ca parte a unui proiect desfăşurat la nivel global de grupul agroalimentar francez în colaborare cu gigantul american înainte de lansarea oficială a produsului.

„Danone a fost una dintre primele companii care au acceptat în 2015 să facă parte din faza de testare a Workplace. În România, de exemplu, am avut o serie de angajaţi care au testat platforma”, au precizat pentru ZF reprezentanţii companiei. Accesul la varianta specială a Facebook se realizează printr-o aplicaţie diferită, iar informaţiile afişate sunt exclusiv cele publicate de angajaţii grupului. Angajaţii pot publica însă legături spre articole din presă sau din alte surse externe, iar platforma include şi o aplicaţie de mesagerie. „Avantajul Workplace constă în faptul că este o platformă internă, complet separată de experienţa personală a angajaţilor pe Facebook, şi poate fi folosită de toţi angajaţii, indiferent dacă au sau nu un cont personal de Facebook. Platforma include şi WorkChat, unde se pot schimba mesaje instant”, conform datelor Danone.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO