Business Hi-Tech

De la bere la telefonie mobilă: Narcis Horhoianu a plecat de la Heineken la Vodafone

Narcis Horhoianu este noul director, responsabil de marketing segmente consumator în ca­drul Vodafone România

Narcis Horhoianu este noul director, responsabil de marketing segmente consumator în ca­drul Vodafone România

Autor: Dana Ciriperu, Adrian Seceleanu

13.02.2017, 00:06 2598

Narcis Horhoianu, un manager cu ex­perienţă de 20 de ani în industria bu­nu­rilor de larg consum, a plecat de pe po­ziţia de director de marketing al Heine­ken Româ­nia, numărul doi în industria berii, pentru a prelua poziţia de director în ca­drul Vodafone România, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă.

„Narcis Horhoianu este director, res­pon­­sabil de marketing segmente consu­ma­tor. Rolul are drept scop dezvoltarea stra­te­giei pe segmentele de consumator, a pla­nu­lui de marketing şi a mixului de marketing în seg­mente“, au pre­cizat pen­tru ZF re­prezen­tanţii Vo­da­fone.

Al doilea ju­cător de pe pia­ţa locală de te­lefonie mo­bilă are aproape 9 mi­lioa­ne de clienţi pen­tru ser­­viciile de te­le­fonie mo­bilă şi este una din­tre cele mai mari compa­nii din eco­no­mie, cu un busi­ness anual de peste 700 mil. euro.

Narcis Horho­ia­­­nu a ple­cat de la Hei­ne­ken la sfâr­şitul lunii ianuarie, la trei ani de la preluarea mandatului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO