Business Hi-Tech

Depanero a investit 20.000 euro într-o aplicaţie mobilă pentru a interacţiona cu clienţii

Depanero a investit 20.000 euro într-o aplicaţie...

Autor: Ioana Nita

11.08.2016, 00:00 621

Depanero, compania de service pentru echipamente electro-IT, electrocasnice, tablete şi telefoane deţinută de retailerul eMag, a investit în dezvoltarea unei aplicaţii mobile disponibile atât pentru sistemul de operare Google Android, cât şi pentru Apple iOS, pentru a simplifica procesul de interacţiune cu clienţii. Investiţia în aplicaţie s-a ridicat la 20.000 de euro. Astfel, clienţii Depanero au posibilitatea de a înregistra solicitările de trimitere în service a produselor defecte şi de a urmări stadiul în care se află acestea direct de pe smartphone sau tabletă. Investiţia în cele două aplicaţii mobile vine în condiţiile în care majoritatea clienţilor Depanero utilizau dispozitivele mobile pentru a accesa site-ul companiei. Compania estimează că în decurs de un an aplicaţia va avea circa 50.000 de utilizatori activi.

Anul trecut, afacerile Depanero s-au situat la 23 de milioane de lei, în creştere cu 42% comparativ cu 2014, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe. „Clienţii Depanero foloseau versiunea de mobil a site-ului pentru a-şi accesa contul de client, a înregistra un aparat defect şi a urmări procesul de reparaţie al acestuia. Am analizat acest comportament, care se înscrie în tendinţele de consum ale clienţilor, dornici să folosească soluţii tot mai simple şi «on the go», şi am lasat pentru ei aplicaţia Depanero, disponibilă pentru iOS şi Android. Le oferim astfel un plus de mobilitate şi simplitate, precum şi acces mult mai facil şi în orice moment la stadiul produselor lor aflate în reparaţie”, a spus Adrian Antohi, directorul general al Depanero. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO