Business Hi-Tech

Depanero reduce cu 3 zile durata medie de reparaţie a produselor

Depanero reduce cu 3 zile durata medie de reparaţie a...

Autor: Adrian Seceleanu

01.09.2015, 00:00 645
Depanero, cea mai mare firmă de service din România în domeniile electro-IT, electrocasnice şi telefoane mobile, care este deţinută de retailerul online eMag, a redus de la 11 la 7 zile durata medie a reparaţiilor după investiţii în extinderea echipei şi training, conform datelor comunicate de companie. Timpul în care un produs iese din service-ul Depanero este acum la jumătate faţă de prevederile legale în vigoare, potrivit cărora o firmă de service are la dispoziţie 15 zile calendaristice pentru a repara un produs. „Ne-am propus ca în următoarele două luni să reducem şi mai mult durata de reparare a produselor, astfel încât în octombrie să ajungem ca, în medie, după 6 zile de la recepţia produsului în service să anunţăm clientul că i l-am reparat”, spune Adrian Antohi, director general al Depanero. Compania a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 16,4 mil. lei, în creştere cu 71% faţă de anul precedent, şi o pierdere netă de 4 mil. lei. Depanero a raportat un număr mediu de 172 de angajaţi anul trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO