Business Hi-Tech

Depanero vrea să atragă 1.000 de clienţi printr-un parteneriat cu Vodafone

Depanero vrea să atragă 1.000 de clienţi printr-un...

Autor: Ioana Nita

23.02.2018, 00:00 276

Depanero vrea să atragă 1.000 de clienţi printr-un parteneriat cu VodafoneCompania locală Depanero, cel mai mare centru de service electro-IT din România, a încheiat un parteneriat cu Vodafone România, prin intermediul căruia clienţii operatorului telecom au posibilitatea de a accesa servicii de reparaţii atât pentru telefoane mobile, cât şi pentru echipamente electro-IT. Mai exact, serviciile Depanero sunt disponibile clienţilor care accesează programul de loializare Happy Mall din aplicaţia MyVodafone pentru Android. 

„Este un serviciu pe care l-am considerat necesar pentru consumatorul final, întâlnirea între cerere şi ofertă fiind imediată. Pe baza informaţiilor oferite de Vodafone despre utilizatorii care sunt activi în aplicaţie, estimăm că în prima jumătate a acestui an vor apela la serviciile noastre aproximativ 1.000 de clienţi”, a declarat Adrian Antohi, director general al Depanero. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO