Business Hi-Tech

Deutsche Telekom vine cu brandurile proprii din septembrie

Deutsche Telekom vine cu brandurile proprii din septembrie

Autor: Adrian Seceleanu, Sorin Pâslaru

02.05.2014, 00:07 904
Cosmote - al treilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, şi Romtelecom - liderul pe telefonie fixă şi numărul doi pe net fix şi TV, vor ataca piaţa din septembrie sub brandurile T-Mobile şi T-Home, după ce rebrandingul a primit, miercuri seară, şi ultima aprobare necesară, cea a grupului elen OTE, prin care nemţii controlează cei doi operatori.

„În cadrul Adu­nării Generale Extra­or­dinare a Acţionarilor a fost aprobată, cu majoritate de voturi, încheierea unui acord de licenţiere între Deutsche Telekom şi companiile afiliate ale OTE, Cosmote Ro­mâ­nia şi Romte­le­com“, potrivit unui anunţ publicat de grupul elen, care nu oferă detalii despre aspectele financiare ale contractului.

Cu un business anual cumulat de peste 1 mld. euro în 2013, Cosmote şi Romtelecom vor avea sub umbrela „T“ o şansă mai bună de a concura cu liderii Orange şi Vodafone pe piaţa de comunicaţii din România, îşi fac calcule nemţii cunoscând preferinţa pe care o au românii pentru mărcile germane.

Rebrandingul Cosmote şi Romtelecom va fi cea de-a treia operaţiune majoră de acest tip de pe piaţa de comunicaţii locală, după transformarea Dialog în Orange în 2002 şi a Connex în Vodafone în 2005/2006.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO