Consumul de servciii de internet al clienţilor business ai Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, a crescut de patru ori anul trecut, iar ponderea smartphone-urilor în vânzările de telefoane a ajuns la aproape 70%.
„Apetitul de utilizare a datelor mobile a rămas cel mai important. Consumul de date mobile a crescut de peste 4 ori faţă de anul anterior. Din punctul de vedere al dotării cu smartphone-uri aproape 70% dintre vânzările de telefoane către segmentul business sunt de tip smartphone. De asemenea, dacă ne referim la clienţii mai mari, cei cu peste 50 de angajaţi, peste 80% dintre angajaţii lor folosesc smartphone-uri conectate la internet pentru a-şi face jobul de zi cu zi“, a declarat într-un interviu pentru ZF Florin Popa, directorul comercial B2B al Orange, funcţie pe care o ocupă din anul 2013.
Veniturile şi numărul de clienţi al diviziei dedicate clienţilor business din cadrul Orange România au crescut anul trecut, pe fondul apetitului mai mare al clienţilor pentru smartphone-uri, date mobile, dar şi pentru servicii complexe de IT sau soluţii de digitalizare a afacerilor, a spus Popa.