Business Hi-Tech

Doi antreprenori români au investit 50.000 de euro într-o aplicaţie care măsoară gradul de satisfacţie al clienţilor

Doi antreprenori români au investit 50.000 de euro...

Autor: Ioana Nita

27.05.2015, 00:05 1102
Lucian Morteanu, director ge­neral şi fondator al firmei Next Level Events, şi Radu Gălăţeanu, fondator al com­paniei Soft Media CTS, şi-au unit for­ţele pentru a dezvolta o aplicaţie mobilă prin care să elimine utilizarea chestio­narelor de hârtie pentru son­da­rea opiniei clienţilor în diferite locuri, precum centre comerciale, hote­luri, restaurante, clinici me­dicale sau bănci. Investiţia s-a ridi­cat la 50.000 euro, iar dezvoltarea aplica­ţiei numită Fast Re­views a durat un an.
 
„Ideea a venit în urma unei vizite în Sin­gapore, unde am văzut o astfel de apli­caţie instalată pe o ta­bletă în aero­portul in­ter­naţional Changi-Singapore, prin intermediul căreia clienţii erau întrebaţi despre cât de mulţumiţi sunt de serviciile de curăţenie“, a spus Lucian Morteanu, adăugând că odată ajuns înapoi în ţară s-a gândit să pună în aplicare o soluţie asemănătoare în mediul în care activează.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO