Business Hi-Tech

Echipa de conducere a grupului Telekom îşi apără rezultatele pe 2017: Ne-am stabilizat şi ne-am atins toate ţintele

Miroslav Majoros, CEO al grupului Telekom

Miroslav Majoros, CEO al grupului Telekom

Autor: Adrian Seceleanu

26.02.2018, 00:06 391

♦ În acest an grupul va pune accent pe simplificare - şi a ofertelor, şi a procedurilor interne - şi va fi agresiv comercial. Întrebat dacă grupul e interesat de activele integratorului Teamnet, Miroslav Majoros a spus că în general Telekom e interesat de achiziţii, fără a face alte comentarii.

Anul 2017 a fost unul „plin de provocări“ dar „bun“ pentru Telekom România, în care grupul şi-a stabilizat operaţiunile şi şi-a atins toate ţintele, chiar dacă veniturile, profitul operaţional şi numărul de clienţi de pe mai multe segmente au scăzut.

„Nu a fost un an uşor, dar mă bucur că au fost nişte rezutate bune, în urma unor schimbări structurale şi a unor mişcări comerciale. A fost un an plin de provocări, dar după câţiva ani ne-am atins toate obiectivele financiare. Este un rezultat cu o influenţă bună asupra moralului“, a declarat Miroslav Majoros, CEO al grupului, în cadrul unei întâlniri cu media de la finele lunii trecute, unde a fost secondat de cei mai importanţi membri ai echipei de conducere: Ovidiu Ghiman - director comercial B2B, Anastasios Tzoulas - directorul financiar, Carmen Dumitrache - directorul de HR şi Vladan Pekovic - directorul de tehnologie.

Timp de peste o oră şi jumătate cei cinci directori executivi ai Telekom au prezentat date despre evoluţia grupului şi au răspuns la întrebări, argumentându-şi afirmaţiile că 2017 a fost un an bun pentru grup în ciuda scăderilor de pe mai multe segmente.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO