Elefant.ro: Cărţile nu mai reprezintă principala sursă de venituri, însă au rămas în top trei categorii de produse

11 sep 2017 Autor: Ioana Nita

Cărţile reprezintă în prezent a treia categorie care generează cele mai multe venituri pentru magazinul online elefant.ro, start-up fondat iniţial ca librărie online, potrivit reprezentanţilor companiei care administrează businessul - Elefant Online. Ca număr de produse vândute, categoria de cărţi se află însă în continuare pe primul loc dat fiind preţul mai redus al acestor produse. Pe primele două locuri se află categoriile de fashion - articole vestimentare, încălţăminte şi accesorii (genţi, ochelari, ceasuri) şi produsele de îngrijire personală (parfumuri, cosmetice), poziţia acestora variind în funcţie de lună.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 11.09.2017

 
Cuvinte cheie:
carti
, elefant.ro
, reprezentare
, venituri
, produse
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide