„Am făcut o investiţie fabuloasă pentru România - am investit 10 milioane de euro în şase luni.“ Banii au fost cheltuiţi în stocarea mai eficientă a produselor, în capacitatea de sortare automatizată şi în eficientizarea ambalării produselor.
eMAG, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, a investit în acest an 10 milioane de euro doar în dotarea cu tehnologie a depozitului, care să-i permită să reducă erorile şi să accelereze procesul de expediere a coletelor - una dintre cele mai complexe probleme cu care se confruntă companiile active în comerţul electronic.
„Fără o investiţie mare în tehnologie, costul nostru intern, pe care l-am avea să primim o comandă, să o împachetăm, ar creşte şi el foarte mult şi mai departe nu am putea să le oferim clienţilor nişte servicii bune la un preţ corect. Drept urmare, am luat această decizie la începutul anului şi am spus că trebuie să ne construim din punct de vedere tehnologic ceva care să ne permită să creştem în continuare pe termen lung. Aceşti 10 mil. euro au fost investiţi într-o platformă, care este ca un bloc cu mai multe etaje - la sol ai o amprentă de 8.000 de metri pătraţi (mp), dar tu pui de trei ori încă 8.000 de metri pătraţi şi asta îţi permite ca într-un spaţiu de 8.000 mp să ai spaţiu de stocare de 32.000 mp“, a declarat Tudor Manea, director general al eMAG România. Cele 10 milioane de euro reprezintă o sumă foarte mare, a insistat Manea. „Am făcut o investiţie fabuloasă, spunem noi, pentru România - am investit 10 milioane de euro în şase luni.“