Business Hi-Tech

eMAG estimează 273 de milioane de vizite pe site în 2016, o creştere de 43% faţă de anul anterior

Iulian Stanciu, CEO al eMAG

Iulian Stanciu, CEO al eMAG

Autor: Adrian Seceleanu

14.04.2016, 10:43 220

Numărul de vizite înregistrate anul trecut de magazinul online eMAG a crescut cu 47% la 191 de milioane de vizite şi va ajunge în acest an la aproape 280 de milioane, a declarat Iulian Stanciu, CEO al eMAG în cadrul conferinţei eMAG Marketplace New Sellers, organizate în parteneriat cu ZF.

“Evoluţia traficului a fost una spectaculoasă - estimăm 273 de miloane de vizite în acest an”, as pus Stanciu.

În ceea ce priveşte evoluţia traficului înregistrat de pe echipamente mobile, ponderea acestuia va depăşi în acest an 50%. Anul trecut ponderea traficului de pe mobil a fost de 42% din total, iar în acest an va ajunge la 57%.

“Am investit destul de mult şi aici, pentru a ne transforma dintr-un magazin online orientat către  deskop către un magazin adaptat şi pentru mobil”.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO