Business Hi-Tech

eMag: În cinci ani aplicaţiile mobile vor fi principalul canal de vânzare pentru retaileri

Iulian Stanciu, CEO şi acţionar la eMag:

Comportamentul oamenilor s-a schim­bat deja radical. 60% din cumpărătorii de IT şi electronice au luat informaţii online şi s-au do­cu­men­tat despre produs - specificaţii şi preţ, chiar dacă mai mult de jumătate din ei au cumpărat până la urmă din offline.

Iulian Stanciu, CEO şi acţionar la eMag: Comportamentul oamenilor s-a schim­bat deja radical. 60% din cumpărătorii de IT şi electronice au luat informaţii online şi s-au do­cu­men­tat despre produs - specificaţii şi preţ, chiar dacă mai mult de jumătate din ei au cumpărat până la urmă din offline.

Autor: Ioana Nita

15.03.2016, 08:00 598
Iulian Stanciu: „Majoritatea cumpărătorilor se informează online şi apoi cumpără offline“.
 
Smartphone-ul va deveni princi­palul canal de vânzare pentru retaileri în următorii ani, în condiţiile în care acesta a schimbat deja obiceiurile de con­sum ale cumpărătorilor, aceştia infor­mându-se tot mai mult online cu pri­vire la produsele pe care inten­ţionează să le achiziţioneze.
 
„Pentru comerţ în general, im­pactul pe care smartphone-ul îl are în decizia clientului este major, cine nu va fi pe mobil va avea de suferit. Pentru noi este o transformare majoră, bu­sinessul se mută pe mobile. În de­cembrie 2014 am lansat aplicaţia eMAG, iar acum 12% din comenzi vin din aplicaţie. Probabil că în 5 ani acesta va fi canalul principal de vânzare“, a declarat pentru ZF Iulian Stanciu, CEO şi acţionar în cadrul eMag, cel mai mare retailer online din România, cu afaceri anuale de peste 1,2 miliarde de lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO