Business Hi-Tech

eMag vinde şi bormaşini şi coase electrice

eMag vinde şi bormaşini şi coase electrice

Autor: Adrian Seceleanu

04.08.2011, 00:02 973

eMag, cel mai mare retailer online IT&C local, cu afaceri de102 mil. euro în 2010, a introdus miercuri în oferta sa de produseşi articole de bricolaj, cum sunt bormaşinile, coasele electricesau rindelele.

Produsele listate în acest moment în oferta de bricolaj a eMagsunt exclusiv marca Black & Decker, însă în perioada următoareretailerul va lista echipamente de la mai mulţi furnizori, spuneRadu Apostolescu, vicepreşedinte şi director de dezvoltare alcompaniei.

"Planul eMag este să atace orice segment din retail", a spusApostolescu despre intrarea eMag pe un nou segment de produse. El aspus că rezultatele iniţiale ale lansării categoriei sunt pesteaşteptări: "Avem 100 de comenzi pentru produse din categoriabricolaj în câteva ore". Compania urmează să extindă oferta debricolaj cu produse de la alţi furnizori, a spus Apostolescu.

În altă ordine de idei, eMag a anunţat miercuri că a vândut încâteva ore 1.000 de laptopuri marca Hewlett-Packard care au fostvândute la preţuri reduse cu 30% în cadrul unei campaniidesfăşurate de magazinul online împreună cu reprezentanţa locală acompaniei americane.

"În câteva ore am vândut tot atâtea laptopuri HP din acestsegment de performanţă şi preţ cât în cea mai bună săptămână dinperioada Crăciunului sau cât într-o lună din extrasezon. Ca urmarea acestei campanii, estimăm că în

luna august cota de piaţă deţinută de eMAG pe categorialaptopurilor va creşte la peste 30%", a declarat RaduApostolescu.

Campania, susţinută de HP pentru clienţii eMAG, a fost lansatăpe 2 august şi a oferit o reducere de 30% pentru 7 modele denotebookuri, disponibile într-un stoc de 1.000 de unităţi. "Dacă înmod normal acest stoc de laptopuri ar fi fost epuizat înaproximativ o lună, potrivit estimărilor bazate pe vânzările delaptopuri din perioada de vară, acum reacţia clienţilor a generatpeste 1.000 de comenzi în ziua de marţi, când a fost lansatăcampania, până la ora 14", au spus oficialii retailerului.

HP a fost unul dintre cei mai agresivi jucători de pe piaţalocală de computere din acest an, compania desfăşurând campaniiasemănătoare de reduceri agresive ale preţurilor şi cu alţijucători de pe piaţă (spre exemplu Altex).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO