Business Hi-Tech

Epson: Piaţa de imprimante cu cerneală se va situa la circa 110.000 unităţi anul acesta

Simona Decuseară, country manager pentru subsidiarele din România şi Bulgaria ale Epson: Noi am crescut foarte mult în zona de business pe segmentul de echipamente cu cerneală. La nivel de piaţă, s-au vândut aproape 1.000 unităţi pe acest segment.

În prima jumătate a acestui an, pe plan local s-au vândut aproape 50.000 de imprimante cu jet de cerneală în valaore de 4,4 milioane de euro, al doilea trimestru înregistrând o scădere de circa 5% din punct de vedere cantitativ comparativ cu primele trei luni din an.

Simona Decuseară, country manager pentru subsidiarele din România şi Bulgaria ale Epson: Noi am crescut foarte mult în zona de business pe segmentul de echipamente cu cerneală. La nivel de piaţă, s-au vândut aproape 1.000 unităţi pe acest segment. În prima jumătate a acestui an, pe plan local s-au vândut aproape 50.000 de imprimante cu jet de cerneală în valaore de 4,4 milioane de euro, al doilea trimestru înregistrând o scădere de circa 5% din punct de vedere cantitativ comparativ cu primele trei luni din an.

Autor: Ioana Nita

10.10.2017, 00:06 270
Vânzările totale de imprimante cu jet de cerneală din România vor ajunge la finalul acestui an la circa 110.000-120.000 de unităţi, în creştere uşoară faţă de 2016, când piaţa de profil s-a situat la 108.000 unităţi, potrivit estimărilor reprezentanţilor locali ai companiei japoneze Epson, unul dintre cei mai mari producători de echipamente de imprimare din lume. „Anul acesta sigur vor fi în total vânzări de circa 110.000-120.000 bucăţi, iar noi estimăm că ne vom păstra cota de piaţă valorică la 40%. Cu toate că numărul de unităţi vândute nu înregistrează creşteri substanţiale, valoarea pieţei este mai mare ca urmare a livrărilor de dispozitive mai scumpe”, a declarat pentru ZF Simona Decuseară, country manager pentru subsidiarele din România şi Bulgaria ale Epson. Valoarea vânzărilor de imprimante cu jet de cerneală de pe plan local s-a ridicat anul trecut la 9,6 milioane euro, iar compania japoneză s-a situat pe primul loc din punctul de vedere al valorii echipamentelor vândute.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO