Business Hi-Tech

Facebook a lansat o aplicaţie prin care businessurile pot vedea rezultatele concrete ale campaniilor de publicitate

Facebook a lansat o aplicaţie prin care businessurile...

Autor: Ioana Nita

02.05.2018, 00:00 128

Compania americană Facebook, care deţine cea mai mare reţea de socializare din lume, a lansat o aplicaţie mobilă prin intermediul căreia businessurile au posibilitatea de a vedea concret efectele campaniilor realizate, scrie portalul Techcrunch.com. 

Aplicaţia, numită Facebook Analytics, este disponibilă de ieri în magazinele Google Play şi Apple Store. Dat fiind că reţeaua de socializare a crescut şi s-a extins, companiile nu mai sunt mulţumite doar prin obţinerea de „like-uri”, „followers” şi „reach”.

Businessurile vor să şi vândă, astfel că Facebook vrea să le ofere instrumente prin care aceştia să rămână fideli, în condiţiile în care ei au acces acum şi la „chat-bots” în cadrul aplicaţiei Messeger, conturi profesionale şi „tag-uri” pentru cumpărături pe Instagram şi la aplicaţia WhatsApp for Business. Facebook Analytics completează suita de aplicaţii pentru business a Facebook – Pages Manager şi Ad Manager, oferindu-le companiilor posibilitatea de a vedea cei mai importanţi indicatori de performanţă ai campaniilor derulate – venituri, rata de retenţie, publicul ţintă şi utilizatorii activi.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO