Business Hi-Tech

Facebook se transformă în "ziar personal" cu noua interfaţă grafică

Facebook se transformă în "ziar personal" cu noua...

Autor: Cătălina Butan

08.03.2013, 17:15 1568

Facebook a actualizat interfaţa grafică pentru serviciul de ştiri, cu fotografii mai mari, linkuri, inclusiv cele care direcţionează către reclame publicitare, dar şi intrumente noi de organizare a conţinutului, scrie The New York Times.

Noul design permite utilizatorilor să vizualizeze postările care prezintă interes personal, precum cele ale prietenilor apropiaţi.

Schimbările au în vedere două dintre cele mai mari provocări ale companiei: cum să-şi păstreze utilizatorii în vremuri în care concurenţa între reţelele de socializare e tot mai mare şi cum să atragă cât mai multe publicitate pentru a face pe plac investitorilor de pe Wall Street.

“Încercăm să oferim utilizatorilor din întreaga lume cel mai bun ziar personalizat “, a declarat Mark Zuckerberg, co-fondatorul Facebook. Ca orice redactor, Zuckerberg vrea ca „prima pagină” să fie mai atractivă, în special pe ecranele telefoanelor mobile.

Noua interfaţă va oferi mai multe opţiuni companiilor de publicitate pentru reclamele lor, printre care imagini mai mari, care de multe ori sunt mai sugestive decât cuvintele.

Conţinutul care atrage atenţia prietenilor va fi mai proeminent. Utilizatorii vor putea totodată să organizeze informaţiile pe categorii, precum muzică, evenimente, fotografii. Publicitatea va fi adăugată la aceste categorii specializate, în timp, a arătat Zuckerberg.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO