Fashion Days: Vânzările de produse sub brand propriu generează peste 10% din venituri

8 ian 2018 Autor: Ioana Nita

Vânzările produselor sub marca Zee Lane, brandul propriu al Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă de pe piaţa locală, au generat în primele şase luni de anul trecut 10% din veniturile totale înregistrate de maga­zinul online de fashion, estimarea pentru final de an fiind de 12%.

În primele nouă luni ale anului trecut, veniturile Fashion Days de pe piaţa locală s-au situat la 126 milioane lei, în timp ce la nivel de grup (plus Ungaria şi Bulgaria) acestea s-au ridicat la 210 milioane lei.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 08.01.2018

 
Cuvinte cheie:
Fashion Days
, vanzari
, venituri
, brand
, produse
, online
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide