Magazinul online american BaubleBar cu sediul la New York a primit o finanţare de 20 de milioane de dolari de la o serie de investitori, printre care se numără Accel Partners, Greycroft Partners şi Aspect Ventures, pe care îi vor investi în marketing şi în infrastructura site-ului, scrie TechCrunch.
„Cu noua finanţare dorim să ne dezvoltăm platforma online, care deja include şi o aplicaţie pentru mobil, de unde se pot comanda produsele“, a spus Amy Jain, fondatoarea conceptului BaubleBar. Profilul demografic al magazinului online este relativ tânăr – femei cu vârste cuprinse între 25 şi 40 de ani care locuiesc la oraş şi sunt atrase de mediul online.
De asemenea, platforma online are şi opţiunea de a oferi sfaturi clientelor în legătură cu alegerea făcută. Utilizatorii pot trimite poze prin chat sau e-mail cu diferite ţinute reprezentanţilor companiei, iar aceştia pot da sfaturi legate de ce produs disponibil s-ar potrivi cu acea ţinută.