Business Hi-Tech

Fitpass: Vrem să ajungem la 1.000 de utilizatori ai aplicaţiei mobile până la finalul anului

Echipa Fitpass: „Planul «corporate» le oferă companiilor posibilitatea de a cumpăra serviciul Fitpass pentru angajaţi la un cost mult mai mic decât dacă aceştia şi l-ar achiziţiona individual.“

Echipa Fitpass: „Planul «corporate» le oferă companiilor posibilitatea de a cumpăra serviciul Fitpass pentru angajaţi la un cost mult mai mic decât dacă aceştia şi l-ar achiziţiona individual.“

Autor: Ioana Nita

04.07.2017, 00:04 474
Start-up-ul local Fitpass, care a dezvoltat o soluţie online prin intermediul căreia utilizatorii de smartphone-uri pot merge la mai multe săli pe baza unui singur abonament, are în plan să atingă pragul de 1.000 de utilizatori activi pentru aplicaţia mobilă dedicată serviciului propus. „Vrem să ajungem la peste 1.000 de utilizatori ai aplicaţiei mobile până la finalul anului. În prezent avem peste 200 de parteneri (săli de sport- n.red.), din care majoritatea sunt în Bu­cu­reşti”, a de­cla­rat suedezul Gustaf Kornias, cofondator şi CEO al Fit­pass.ro. El a înfiin­ţat start-up-ul Fitpass îm­­preună cu un alt par­te­ner suedez - Björn Östberg (manager de produs) şi cu partenerii români Casian Lăcătuşu (director tehnic) şi Ciprian Hetea (manager aplicaţie) în toamna anului trecut, cei patru fiind acţionarii companiei Fitpass SRL. Cu ajutorul Fitpass utilizatorii pot include în programul lor mult mai uşor o activitate sportivă în condiţiile în care aceştia au acces la mai multe săli de sport din mai multe zone ale Capitalei sau în alte oraşe din România, nefiind astfel condiţionaţi de o singură sală sau locaţie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO