Pe fondul cererii cu mult peste aşteptări, Floria a livrat cu întârziere aproximativ 5% din comenzi, iar Magnolia.ro circa 1%.
Floria.ro şi Magnolia.ro, doi dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comercializare online de buchete de flori şi aranjamente florale, au înregistrat în perioada 1-8 martie un număr semnificativ mai mare de comenzi în raport cu anul precedent, iar valoarea medie a comenzilor a fost de asemenea în creştere, au declarat pentru ZF reprezentanţii companiilor.
„Am crescut cu 50% faţă de 2015 pe perioada 1-8 martie. Creşterea a fost mai mare decât cea preconizată, noi ne aşteptăm la o creştere de 30%, având în vedere că oricum vorbim de un vârf absolut. Este încă greu de anticipat impactul zilei săptămânii asupra volumului de comenzi. Anul trecut 1 şi 8 martie au fost în weekend, iar comenzile s-au împărţit pe vineri, sâmbătă, duminică, luni, deci «vârful» s-a diluat. Anul acesta au fost zile de marţi şi comenzile s-au concentrat foarte mult pe aceste zile. Comanda medie a crescut cu 5%. Această creştere a fost estimată, fiind şi evoluţia comenzii medii pe Floria.ro în 2015 faţă de 2014“, a declarat Marina Popescu, director general al Floria.ro.
„În această perioadă am procesat aproximativ 10.000 de livrări, atât intern, cât şi internaţional. Valoarea medie a unei comenzi a crescut faţă de anul trecut cu 10%“, a spus şi Ioana Molnar, director general al florăriilor Magnolia.