Floria.ro şi Magnolia.ro: Comenzile online de flori au explodat de 1-8 martie: a crescut numărul şi valoarea comenzii

14 mar 2016 Autor: Adrian Seceleanu

Pe fondul cererii cu mult peste aşteptări, Floria a livrat cu întârziere aproximativ 5% din comenzi, iar Magnolia.ro circa 1%.

Floria.ro şi Magnolia.ro, doi dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comercializare online de buchete de flori şi aranjamente florale, au înre­gis­trat în perioada 1-8 martie un număr semnificativ mai mare de comenzi în raport cu anul precedent, iar valoarea medie a comenzilor a fost de asemenea în creştere, au declarat pentru ZF reprezentanţii companiilor.
 
„Am crescut cu 50% faţă de 2015 pe perioada 1-8 martie. Creşterea a fost mai mare decât cea preconizată, noi ne aşteptăm la o creştere de 30%, având în vedere că oricum vorbim de un vârf absolut. Este încă greu de anticipat impactul zilei săptămânii asupra vo­lu­mu­lui de comenzi. Anul trecut 1 şi 8 mar­tie au fost în weekend, iar comen­zile s-au împărţit pe vineri, sâm­bătă, du­minică, luni, deci «vârful» s-a diluat. Anul acesta au fost zile de marţi şi co­men­zile s-au concentrat foarte mult pe aceste zile. Comanda medie a crescut cu 5%. Această creştere a fost estimată, fiind şi evoluţia co­menzii medii pe Floria.ro în 2015 faţă de 2014“, a declarat Marina Popescu, direc­tor general al Floria.ro.
 
„În această perioadă am procesat aproximativ 10.000 de livrări, atât intern, cât şi internaţional. Valoarea medie a unei comenzi a crescut faţă de anul trecut cu 10%“, a spus şi Ioana Molnar, director general al florăriilor Magnolia.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau daniel.mircioiu@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 14.03.2016

 
Cuvinte cheie:
comenzi
, crestere
, 8 martie
, flori
, online
, valoare
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide