Florinel Chiş, AMRO: Comerţul online ajunge la 2,8 miliarde de euro anul acesta, plus 35%

24 nov 2017 Autor: Ioana Nita

♦ Campaniile de reduceri de Black Friday au generat anul acesta vânzări de circa 200 de milioane de euro, în creştere cu 66% comparativ cu 2016.

Valoarea vânzărilor realizate online va ajunge anul acesta în România la circa 2,8 miliarde de euro, în creştere cu 35% faţă de 2016, în condiţiile avansului economiei şi al majorării consumului, mai ales în ultimul trimestru al anului, când au loc o serie de evenimente şi campanii de reduceri cu ocazia Black Friday şi a sărbătorilor de iarnă, potrivit estimărilor Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO). 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.11.2017

 
Cuvinte cheie:
online
, comert
, miliarde
, piata
, crestere
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide