Business Hi-Tech

Foodpanda: La anul ne consolidăm poziţia în provincie şi devenim profitabili

Radu Bălăceanu, CEO al Foodpanda: „Anul acesta bugetul de marketing s-a ridicat la peste 1,4 milioane de euro, cu 20% mai mult faţă de 2015“

Radu Bălăceanu, CEO al Foodpanda: „Anul acesta bugetul de marketing s-a ridicat la peste 1,4 milioane de euro, cu 20% mai mult faţă de 2015“

Autor: Ioana Nita

22.12.2016, 00:05 306
Foodpanda, platforma de comenzi online de mâncare cumpărată recent de gigantul german Delivery Hero, are în plan ca anul viitor să lanseze noi servicii pentru consumatori şi pentru parteneri şi să îşi crească prezenţa în anumite oraşe din provincie în care activează deja, start-up-ul urmând totodată să înceapă să genereze profit.

„În prima parte a anului ne vom axa pe lansarea unor servicii noi – proiect corporate şi sistem de loializare (Panda Wallet). De asemenea, suntem în discuţii cu cei mai mari doi furnizori de soluţii software de gestiune dedicate restaurantelor pentru a integra aplicaţia Foodpanda. Iar în ultimele două trimestre din 2017 vom pune accent pe dezvoltarea serviciului pe pieţele din Oradea, Arad şi Iaşi“, a declarat Radu Bălăceanu, CEO-ul Foodpanda în Ro­mânia. Pro­iec­tul de­­di­­cat seg­men­tu­lui cor­po­rate pre­su­pune semnarea unui contract între Food­panda şi com­paniile care vor să le ofere angajaţilor posibilitatea de a-şi comanda mân­care la bi­rou la tarife re­­duse cu cir­ca 10-15%, iar sis­temul de fi­de­lizare per­mi­te acu­mu­la­rea de puncte de loia­lizare într-un porto­fel electronic – Panda Wallet, cu care se pot plăti apoi comenzi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO