Business Hi-Tech

Fostul sef al Wizrom castiga 1 mil. euro din outsourcing

Fostul sef al Wizrom castiga 1 mil. euro din outsourcing

Cristian Udrescu, presedintele PayLogic: Va trebui sa alegem daca ne dezvoltam singuri, reinvestind profitul si pastrand o linie conservatoare, avand in vedere situatia internationala, sau o alta directie in care sa alegem colaborarea cu un investitor.

06.10.2008, 18:16 1097

Cristian Udrescu, fostul director general al producatorului local de software pentru mediul de afaceri Wizrom Software, este de anul trecut presedintele companiei PayLogic, furnizor de servicii de outsourcing de personal, care anticipeaza o cifra de afaceri de un milion de euro anul acesta.

El a fondat PayLogic in anul 2001 impreuna cu sotia sa, Mihaela Udrescu, cei doi controland integral compania. Sotii Udrescu aveau un pachet minoritar de actiuni la Wizrom.
PayLogic a fost infiintata initial sub numele Senior Consulting. "In 2001 am pornit doar cu o idee si am investit 500 de dolari. Astazi, firma valoareaza aproximativ 1,5 milioane de euro, tinand cont de tipul de activitate si de rezultatele obtinute", a declarat Cristian Udrescu pentru ZF.
Initial, principala linie de business a companiei a fost prestarea de servicii de outsourcing de personal (salarizare si adminstrare de personal), care presupune executia intregului proces de calcul al salariilor angajatilor unei firme, de la prelucrarea datelor la emiterea documentelor legale necesare. Astfel, se pot calcula pentru fiecare angajat in parte ore suplimentare, sume pentru concedii de odihna si se pot evidentia absente nemotivate sau prime.
Udrescu a adaugat ca PayLogic a incheiat anul 2007 cu un rulaj de 370.000 de euro, ratele de crestere comparativ cu anii anteriori (2006, 2005) fiind de 30%, respectiv 40%.
"Cresterea estimata pentru 2008 vine in principal din dublarea activitatii de baza. Anul acesta culegem roadele reorganizarii activitatilor interne", a mai spus el.
In ceea ce priveste anul viitor, presedintele companiei spune ca PayLogic va intampina un moment de rascruce. "Avem doua directii si va trebui sa alegem daca ne dezvoltam singuri, reinvestind profitul si pastrand o linie conservatoare, avand in vedere situatia internationala, sau, o alta directie, in care sa alegem colaborarea cu un investitor - fie el strategic sau financiar - iar cu fondurile constituite sa tintim o crestere de minimum 130-150% pentru 2009", a declarat Udrescu.
El pare sa incline spre a doua varianta, precizand ca in cazul in care ar lua in calcul vanzarea firmei, probabil va vinde initial un pachet minoritar de actiuni in prima etapa, iar in cea de-a doua ar urma un exit profitabil. "Probabil ca exit-ul nu se va face in mai putin de doi-trei ani", spune Udrescu.
PayLogic are sediul central in Bucuresti si doua birouri in Timisoara si Medias. Compania are in prezent 25 de angajati, iar numarul acestora nu va depasi 30 pana la finele anului, potrivit lui Udrescu.
Portofoliul de clienti al firmei numara circa 150 de companii, printre care Genpact, Kromberg & Schubert, Cetelem, Wienerberger, General Electric sau Asitrans/Euroins. PayLogic a semnat anul acesta contracte cu Mercedes-Benz Romania si Sanador.
Udrescu a precizat ca principalii competitori sunt Smartree si Work Solutions. "Din fericire, fiecare dintre noi s-a specializat in segmente diferite de piata. Nu in ultimul rand alegerea se face si prin calitatea serviciilor acordate clientilor, domeniul fiind unul extrem de sensibil", a adaugat el.
Udrescu a condus timp de aproape 14 ani afacerile Wizrom, companie in actionariatul careia a intrat anul trecut firma israeliana One1 Software Technologies. El a lucrat anterior ca director IT in cadrul QAB (Quadrant-Amroq Beverages), imbuteliatorul bauturilor Pepsi in Romania.
 
 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO