Business Hi-Tech

Francezii de la Webhelp angajează 300 de oameni în call-center până la finalul anului

Mihaela Rusu

Mihaela Rusu

Autor: Adelina Mihai

22.08.2014, 00:07 1279
Filiala locală a furnizorului francez de servicii de tip call-center Web­help, care a ajuns la 1.500 de angajaţi în România, recrutează în­că 300 de oameni până la finalul anului în sediile din Bucureşti, Galaţi şi Plo­ieşti.

De la începutul anului, compania a făcut deja alte 300 de noi angajări.

„Am crescut numărul de angajaţi şi continuăm recrutările pentru că am avut creştere în volum, dar ne-am şi diversificat serviciile pe mai multe limbi străine, cum ar fi poloneză sau germană, unde aveam doar proiecte punctuale până acum. În funcţie de nivelul de cu­noaştere al limbii străine şi de gradul de «sofisticare» a activităţii, pe voce, un student care lucrează full-time şi care vor­beşte bine o limbă străină câştigă un salariu de început de 2.250 de lei net pe lună“, a spus Mi­haela Rusu, directorul general al Webhelp Ro­mânia, com­panie care a avut anul trecut o cifră de afaceri de 12,8 milioane de euro, în creştere cu 40% faţă de 2012.

Industria serviciilor administrative şi de suport a făcut cele mai multe angajări în ultimii doi ani, sectorul ajungând la 245.000 de salariaţi în iunie 2014, cu 45.000 de angajaţi mai mulţi ca la jumătatea anului 2012. Doar Web­help a făcut în perioada 2012- 2014 aproape 800 de noi angajări.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO