Business Hi-Tech

Furnizorul brazilian de soluţii soft pentru piaţa de comerţ electronic VTEX atacă piaţa românească şi vrea 20 de clienţi într-un an

Mariano Gomida de Faria, CEO-ul şi fondator al VTEX: Pentru noi clienţii ţintă sunt companii medii şi mari. În această regiune avem deja un client în România şi unul în Bulgaria. Urmează să ne extindem şi în Polonia şi Cehia

Mariano Gomida de Faria, CEO-ul şi fondator al VTEX: Pentru noi clienţii ţintă sunt companii medii şi mari. În această regiune avem deja un client în România şi unul în Bulgaria. Urmează să ne extindem şi în Polonia şi Cehia

Autor: Ioana Nita

18.09.2017, 00:07 406

VTEX a avut afaceri de 40 mil. dolari anul trecut, portofoliul de clienţi incluzând peste 2.000 de branduri de renume internaţional precum Whirlpool, Coca-Cola, Avon, L’Oréal sau Nesspreso.

Compania de origine braziliană VTEX, specializată în furniza­rea de soluţii software pentru piaţa de comerţ electronică, a intrat recent pe piaţa din România, ţinta pentru următoarele 12 luni fiind de a atrage 20 de clienţi.

VTEX a dezvoltat de la zero o platformă pentru magazine online, compania având astăzi un portofoliu de peste 2.000 de magazine din întreaga lume, printre cei mai mari clienţi numărându-se branduri internaţionale ca Sony, Calvin Klein, Lancome, Pandora, C&A, Coca-Cola, Danone, Disney sau Electrolux.

„Ţinta noastră este de a câştiga 20 de clienţi în 12 luni. Aici ţinta nu este doar să avem clienţi, ci să devenim «vocea» reprezentativă industriei de profil. Atunci când oamenii din industrie au nevoie de consultanţă de specialitate, să se îndrepte spre noi“, a declarat pentru ZF Mariano Gomida de Faria, CEO-ul şi unul din cei doi fondatori ai VTEX. El a înfiinţat compania încă din 1999 alături de Geraldo Thomaz, însă la început aceasta a fost specializată în furnizarea de soluţii IT personalizate pentru companii, iar ulterior strict pentru industria textilă. Treptat, compania a investit în dez­voltarea propriei soluţii software, iar din 2007, odată cu câştigarea contractului de a dez­volta platforma online pentru gigantul ame­rican Walmart în Europa, VTEX s-a axat doar pe soluţia IT pentru magazinele online. „În 2012 aveam deja 117 clienţi, în 2013 am ajuns la 250, iar în 2014 am depăşit 500 de clienţi. În prezent avem un portofoliu de peste 2.400 de magazine online din peste 20 de ţări“, a punctat Mariano Gomida de Faria.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO