Business Hi-Tech

Gabriel Pavel, director de vânzări în Balcani pentru FUJITSU: Piaţa de IT din România creşte pe toate segmentele

Gabriel Pavel, director de vânzări în Balcani pentru FUJITSU

Gabriel Pavel, director de vânzări în Balcani pentru FUJITSU

Autor: Adrian Seceleanu

03.10.2018, 10:01 349

Piaţa de IT din România creşte pe toate segmentele, inclusiv în zone în care ultimii ani proiectele îngheţaseră, astfel că estimările pentru ultimul trimestru al anului calendaristic sunt pozitive, a declarat Gabriel Pavel, director de vânzări în Balcani pentru FUJITSU, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii IT din lume, în cadrul unei ediţii speciale a emisiunii de business ZF Live, transmise cu ocazia evenimentului FUJITSU DAY Romania 2018, organizat marţi de companie în Bucureşti.

“Piaţa s-a maturizat, a crescut, a crescut şi cererea pentru soluţii, pentru tehnologii avansate pe segmentul enterprise. Dincolo de maturizare cred că ceea ce observăm în ultimele 6-9 luni este că apetitul de consum pentru aceste tehnologii creşte. Şi creşte în toate segmentele, şi în zona privată şi în cea a sectorului public. În sfârşit simţim cumva o <<primăvară>> pe piaţă”, a declarat Gabriel Pavel.

Ce a mai declarat reprezentantul FUJITSU în cadrul emisiunii:

# Fiind un furnizor de tehnologie pentru zona de enterprise ne interesează tot ce se întâmplă într-un datacenter şi avem răsunsuri pentru multe dintre problemele actuale. Este clar că tradiţional nu am fost percepuţi ca un furnizor de soluţii mai ales în zona de stocare, stocare avansată. Dar în ultimii 2-3 ani am făcut nişte paşi foarte buni, am apărut din nou în zona aceasta cu produsele noastre, am intrat în topurile IDC deci lucrurile se mişcă într-o direcţie foarte bună. Pe de altă parte putem să avem o tehnologie foarte bună atâta timp cât partenerii nu au încredere în noi, în tehnologia noastră, nu prea are sens discuţia şi atunci ne-am concentrat eforturile pentru a avea un ecosistem de parteneri care să conţină atât distribuitori foarte puternici, parteneri, integratori, reselleri. Practic tot ecosistemul la ora aceasta este complet, activăm alături de 410-420 parteneri, mulţi dintre ei făcând business cu noi de 15-20 de ani. Deci nu sunt parteneri de conjunctură ci sunt parteneri care au construit competenţe tehnice în echipele lor şi care până la urmă îşi bazeză şi viitorul lor pe tehnologia noastră pentru că nu e vorba doar de ceea ce clienţii au nevoie e vorba şi de modul în care partenerii noştri reuşesc să tragă linie la sfârşit de an şi să fie pe profit.

# Va fi un final de an foarte bun. Tradiţional acesta este un trimestru mare pentru toată lumea, pentru că se apropie finalul de an şi mai există bugete care în ultima secundă pot fi consumate. Dacă mă uit la modul în care partenerii şi distribuitorii noştri s-au pregătit pentru ultimul triumestru cred că va continua trendul foarte pozitiv de creştere.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO