„Avem o creştere bună în România. Ne-am mărit echipa cu peste 350 de profesionişti în ultimul an, ajungând acum la 3.100 de angajaţi. Sprijinim clienţii noştri, atât în România, cât şi la nivel global, să-şi transforme afacerile prin aplicarea de noi tehnologii şi metodologii. Acestea includ inteligenţa artificială, analytics, automatizarea proceselor prin robotizare (RPA), digitalizare, cloud sau Industry X.0 (reinventarea digitală a industriei)”, au declarat pentru ZF reprezentanţii Accenture România. Compania este specializată în furnizarea de servicii şi soluţii pentru mediul de afaceri, de la strategie şi consultanţă la digitalizare, tehnologie şi procese operaţionale. Cei mai mulţi angajaţi ai Accenture România - peste 1.700 - lucrează pentru subsidiara locală a companiei globale de servicii profesionale - Accenture Services România, conform datelor de la Ministerul de Finanţe. Afacerile Accenture Services România s-au ridicat anul trecut la peste 278 milioane lei (60,9 milioane euro), fiind cu 23% mai mari comparativ cu nivelul înregistrat în 2016. În ceea ce priveşte profitul net, acesta s-a situat la 17,7 mil. lei (3,9 mil. euro), în creştere cu 83% faţă de 2016, marja de profit fiind de 6,3%.