Business Hi-Tech

Google creşte tarifele pentru YouTube TV

Google creşte tarifele pentru YouTube TV

Autor: Ioana Nita

26.02.2018, 00:04 431

Compania Google, parte a grupului american Alphabet, a anunţat majorarea tarifelor pentru serviciile de TV online oferite prin intermediul platformei YouTube pentru clienţii noi, ca urmare a extinderii portofoliului cu noi canale – Turner (Time Warner), Liga Naţională de Baschet din SUA şi Liga de Fotbal American, scrie Reuters. Google îşi extinde astfel oferta pentru serviciile de TV online într-o perioadă în care serviciile competitorilor – Sling TV (Dish Network Corp), DirecTV Now (AT&T) şi Hulu - încearcă să-şi recâştige din numărul tot mai mare de clienţi care renunţă la abonamentele de cablu TV în detrimentul serviciilor online de video on demand.

În total, cele patru mari companii de cablu TV din SUA au pierdut anul trecut 1,5 milioane de abonaţi. DirectTV Now are în total peste 2 milioane de abonaţi, potrivit AT&T.  Companiile care operează platformele Sling TV, Hulu şi YouTube TV nu au dezvăluit numărul de clienţi, însă compania de cercetare de piaţă BTIG estimează că aceştia aveau la finalul anului trecut 2,1 milioane, 500.000, respectiv 350.000 de abonaţi.

Pentru accesul la 30 de canale TV online, utilizatorii Sling TV trebuie să plătească 20 dolari pe lună. În cazul serviciului Hulu, tariful este de 40 dolari pentru accesul la 50 de canale TV online. Google mizează pe extinderea ofertei pe zona de sport pentru a atrage mai mulţi clienţi, potrivit lui Heather Moosnick, directorul diviziei de parteneriate pentru conţinut din cadrul YouTube TV.

“Sportul este elementul cheie din ofertă în condiţiile în care generaţia <<millennials>> este dispusă să plătească pentru serviciile TV live”, a spus ea. Ca atare, Google a ţintit fanii sportului anul acesta prin intermediul reclamelor TV, 96% din publicitatea de pe YouTube TV de anul acesta fiind difuzată în timpul programelor sportive. Google a lansat serviciul YouTube TV în aprilie anul trecut cu o ofertă de 50 de canale, la lansare serviciul fiind oferit pe 5 pieţe.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO