Business Hi-Tech

Google organizeaza un seminar pentru promovarea turismului romanesc

Google organizeaza un seminar pentru promovarea turismului romanesc

Amelia Cretu, strategist la Google AdWords

10.03.2010, 00:00 120

Seminarul numit "Google si Turismul: Provocarea publicitatii sivanzarilor in mediul online" este organizat de ANAT in parteneriatcu Google Irlanda (filiala care se ocupa si de Romania). In cadrulevenimentului, ce va avea loc la Palatul Parlamentului, se vadiscuta despre modalitatile de promovare si distribuire prininternet ale ofertelor turistice. Potrivit Oliviei Popescu, managerde comunicare al Ralcom, compania care se ocupa de organizareaseminarului, ideea seminarului este una comuna a Google, ANAT siRalcom.

De ce organizeaza Google seminarul? "Google doreste promovareaimaginii Romaniei, dar isi va promova si sistemul AdWords (princare companiile isi pot face publicitate pe Google - n.n.). Romaniaeste o tara mare, cu potential, cea mai mare din zona, dupaPolonia", a declarat pentru ZF Traian Badulescu, purtatorul decuvant al ANAT. "Este pentru prima oara cand exista un seminarGoogle in Romania, dedicat promovarii online a turismuluiromanesc", a spus Corina Martin, presedintele ANAT, citata deMediafax.

Badulescu a adaugat ca agentiile de turism sunt interesate deseminarul Google si ca majoritatea din cele peste 90 de operatoride la targul de turism vor participa la evenimentul Google. "Banuimca lista va fi lunga, in conditiile in care firmele inca se mai potinscrie pentru seminarul Google", a mai spus Badulescu. Pana inprezent peste 60 de participanti s-au inscris la seminar, potrivitOliviei Popescu, manager de comunicare al Ralcom. AdWords estesistemul prin care companiile isi pot face reclama pe site-ulGoogle. Reclamele apar in functie de subiectele cautate deutilizatori. "Acesta este unul dintre avantajele sistemului. Decand am inceput sa ne facem reclama pe Google, traficul pe site-ulnostru a crescut de patru ori", a declarat pentru ZF MihaiGrigorescu, seful departamentului IT al CMB Travel, agentie deturism care foloseste AdWords. Grigorescu a declarat ca agentiacheltuieste 2.000 de euro pe luna, iar in extrasezon 1.000 deeuro.

Google lanseaza primul serviciu de explorare a datelorstatistice

Google Lab a lansat un program pilot de explorare a datelorstatistice, preluate de la diferite institutii si organizatiiinternationale, precum oficiul european de statistica Eurostat,Banca Mondiala,

Organizatia pentru Cooperare si Dezvoltare Economica sauBiroul

Statelor Unite ale Americii de Analiza Economica. "Google publicdata explorer" este astfel singurul serviciu gratuit carefurnizeaza date agregate de la diferite institutii din intreagalume, livrandu-le intr-o forma inedita: grafice de tip linie, bara,scatter plot sau chiar grafice de tip "map". In cazul graficelor detip "map", datele statistice solicitate (de exemplu, inflatia) suntasezate pe o imagine din satelit. Google a inceput in urma cu un ansa includa in rezultatele motorului de cautare date statistice.(Izabela Badarau)

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO