Business Hi-Tech

Google România: Problema dezvoltării unei afaceri tech în România nu mai sunt fondurile, ci curajul de a risca începerea unui business

Elisabeta Moraru, country manager Google pentru România: Anul viitor vrem să aducem şi curricula de machine learning. Vrem să aducem specialişti care au companii în domeniul acesta şi care arată exact aplicabilitatea

Elisabeta Moraru, country manager Google pentru România: Anul viitor vrem să aducem şi curricula de machine learning. Vrem să aducem specialişti care au companii în domeniul acesta şi care arată exact aplicabilitatea

Autor: Ioana Nita

10.10.2018, 00:07 574

♦ Gigantul american a lansat ieri trei ateliere digitale pentru programatori în cadrul Universităţii Bucureşti (Facultatea de Matematică-Informatică), Universităţii Tehnice din Cluj-Napoca şi al Universităţii Politehnice din Timişoara.

Google, parte a grupului Alphabet, cel mai mare ju­cător din industria online din lume, a investit în ultimii doi ani în înfiinţarea de ateliere digitale în cadrul universităţilor din Ro­mânia, acestea fiind dedicate domenilor de marketing digital şi tehnologie, în condiţiile în care în prezent problema fun­damentală pentru începerea unui business nu mai este legată de finanţare, ci de lipsa curajului de a risca, neexistând sufi­cient sprijin şi mentorat adecvat.

„În momentul de faţă problema înfiin­ţării unui start-up nu mai ţine de partea de finanţare fiindcă, spre deosebire de acum 5-10 ani, sunt foarte multe fonduri de investiţii, business angels şi fonduri de la guvern. Există oportunităţi de creare de start-up-uri, iar în zona de tehnologie com­paniile sunt exportabile – trebuie să vin­dem noi în străinătate, nu în sensul invers“, a declarat pentru ZF Elisabeta Moraru, country manager la Google pentru România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO