Business Hi-Tech

Google se bazează pe utilizatori pentru dezvoltarea serviciului de hărţi

Google se bazează pe utilizatori pentru dezvoltarea...

Autor: Ioana Nita, Adrian Seceleanu

22.07.2016, 00:00 499

Google, parte a grupului Alphabet, a lansat o serie de noi funcţii pentru propriul serviciu de hărţi – Google Maps – care le va permite utilizatorilor să distribuie mai uşor detaliile locaţiei în care se află, precum şi să confirme sau să infirme existenţa şi acurateţea localizării pe hartă a unui punct de interes – sediul unei companii, al unui restaurant, al unei bănci etc., scrie Techcrunch.com.

Google se bazează pe „puterea mulţimii“, încercând astfel să îşi îmbunătăţească serviciul de hărţi cu ajutorul utilizatorilor. Compania americană realizează zilnic actualizări ale aplicaţiei Google Maps, însă tot nu este suficient pentru a se asigura că toate detaliile şi informaţiile legate de o anumită locaţie sunt conforme cu realitatea.

Aşadar, Google le permite acum utilizatorilor să adauge pe hartă diferite locaţii sau să editeze informaţiile în cazul în care acestea nu corespund cu realitatea, având la dispoziţie opţiunile „Sugerează şi editează“ (Suggest an Edit) sau „Adaugă o locaţie care nu există încă pe hartă“ (Add a Missing Place) direct în aplicaţia mobilă. Informaţiile actualizate nu vor fi disponibile imediat pe hartă fiindcă acestea trebuie să fie mai întâi confirmate de un număr mai mare de utilizatori.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO