Grupul eMAG a vândut produse de peste 520 milioane lei de Black Friday. Circa 30% au provenit de pe pieţele din Bulgaria şi Ungaria

29 nov 2017 Autor: Ioana Nita

Dante International, compania care administrează retailerul online eMag, cu prezenţă în România, Bulgaria şi Ungaria, a înregistrat vânzări totale de 522 milioane lei în perioada în care a organizat campania de reduceri Black Friday pe cele trei pieţe. Aproxi­mativ 70% din vânzări au fost făcute pe piaţa locală, iar restul pe pieţele din Bulgaria şi Ungaria.

În România, evenimentul de Black Friday a fost organizat pe data de 17 noiembrie, în timp ce în Bulgaria şi Ungaria, acesta s-a desfăşurat o săptămână mai târziu, pe data de 24 noiembrie.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 29.11.2017

 
Cuvinte cheie:
emag
, black friday
, produse
, grup
, vanzare
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide