Business Hi-Tech

Grupul eMAG a vândut produse de peste 520 milioane lei de Black Friday. Circa 30% au provenit de pe pieţele din Bulgaria şi Ungaria

Cătălin Diţ, country manager eMAG Ungaria

Cătălin Diţ, country manager eMAG Ungaria

Autor: Ioana Nita

29.11.2017, 12:00 1023

Dante International, compania care administrează retailerul online eMag, cu prezenţă în România, Bulgaria şi Ungaria, a înregistrat vânzări totale de 522 milioane lei în perioada în care a organizat campania de reduceri Black Friday pe cele trei pieţe. Aproxi­mativ 70% din vânzări au fost făcute pe piaţa locală, iar restul pe pieţele din Bulgaria şi Ungaria.

În România, evenimentul de Black Friday a fost organizat pe data de 17 noiembrie, în timp ce în Bulgaria şi Ungaria, acesta s-a desfăşurat o săptămână mai târziu, pe data de 24 noiembrie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO