În 2016, floria.ro a generat 45% din afacerile totale ale grupului, care s-au ridicat la 10 mil. lei.
Grupul Floria, specializat în comercializarea de flori şi aranjamente florale, are în plan să-şi majoreze anul acesta afacerile cu minimum 50%, urmând să ajungă astfel la peste 15 milioane lei, din care vânzările online vor reprezenta între 35 şi 40%. Businessul Floria se împarte între online şi offline, acesta fiind administrat prin intermediul a trei companii - Floria Network SRL (florăria online), Reţeaua Floria SRL (florăriile offline) şi Floria International Wholesale SRL (depozit en-gros).
„Anul acesta ne aşteptăm la o creştere a afacerilor de minimum 50% la nivel de grup, însă lucrăm şi cu scenarii mai optimiste. Nu excludem dublarea faţă de anul trecut“, a declarat pentru ZF Andreea Uceanu, director general pentru diviziile offline ale Floria. În primul semestru al acestui an, veniturile totale la nivel de grup s-au situat la 8,2 milioane de lei, cu 80% mai mari comparativ cu aceeaşi perioadă din 2016.