Business Hi-Tech

Grupul Floria: Estimăm afaceri cu 50% mai mari în 2017, însă nu excludem dublarea. Online-ul va contribui cu 40%

Andreea Uceanu, director general pentru diviziile offline ale Floria: Suntem permanent în căutare de parteneri noi prin care să eficientizăm timpii de răspuns şi, desigur, să oferim cea mai bună experienţă la livrarea buchetelor şi aranjamentelor florale.

Andreea Uceanu, director general pentru diviziile offline ale Floria: Suntem permanent în căutare de parteneri noi prin care să eficientizăm timpii de răspuns şi, desigur, să oferim cea mai bună experienţă la livrarea buchetelor şi aranjamentelor florale.

Autor: Ioana Nita

17.08.2017, 00:06 604

În 2016, floria.ro a generat 45% din afacerile totale ale grupului, care s-au ridicat la 10 mil. lei.

Grupul Floria, specializat în comer­cializarea de flori şi aranjamente florale, are în plan să-şi majoreze anul acesta afacerile cu minimum 50%, urmând să ajungă astfel la peste 15 milioane lei, din care vânzările online vor reprezenta între 35 şi 40%. Businessul Floria se împarte între online şi offline, acesta fiind administrat prin intermediul a trei companii - Floria Network SRL (florăria online), Reţeaua Floria SRL (florăriile offline) şi Floria International Wholesale SRL (depozit en-gros).

„Anul acesta ne aşteptăm la o creştere a afacerilor de minimum 50% la nivel de grup, însă lucrăm şi cu scenarii mai optimiste. Nu excludem dublarea faţă de anul trecut“, a declarat pentru ZF Andreea Uceanu, director general pentru diviziile offline ale Floria. În primul semestru al acestui an, veniturile totale la nivel de grup s-au situat la 8,2 milioane de lei, cu 80% mai mari comparativ cu aceeaşi perioadă din 2016.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO