Business Hi-Tech

Hans-Christian Schwingen, Deutsche Telekom: Urmează noi lansări sub brandul „T“

Hans-Christian Schwingen. Foto: Octav Ganea

Hans-Christian Schwingen. Foto: Octav Ganea

Autor: Adrian Seceleanu

23.09.2014, 00:07 2371

Telekom România, format din foştii operatori Cosmote şi Rom­telecom, pregăteşte lansarea mai multor produse şi servicii şi pachete fix mobil sub brandul „T“, dintre care o parte până la finele acestui an, ca parte a strategiei grupului de a-şi schimba „substanţial“ oferta odată cu adoptarea brandului german, a declarat într-un interviu pentru ZF Hans-Chris­tian Schwingen, director de brand în cadrul grupului german Deutsche Telekom.

„Veţi vedea mai multe lucruri întâmplându-se în următoarele două luni din punctul de vedere al rebrandingului, sunt sute de proiecte în desfă­şurare legate de acest rebranding şi mă aştept ca o parte dintre ele să fie finalizate până la sfârşitul anului“, a spus Schwingen.

Una dintre principalele provocări ale echipei de 2.000 de oameni care a pregătit cel mai mare proces de rebranding din istoria pieţei locale de telecomunicaţii, cu un buget de 15 milioane de euro - trecerea Cosmote şi Rom­te­lecom la brandul „T“ al Deutsche Tele­kom, a fost ca publicul să nu creadă că întreaga operaţiune nu a fost decât una prin care grupul doar a schimbat o culoare.

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

- strategia de rebranding, costuri, etape, echipa care a coordonat procesul

- investiţia în noua platformă IPTV

- prima evaluare a rebrandingului, targeturi care vor fi urmărite; verificarea aplicării rebrandingului în teren

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO