Business Hi-Tech

HelloHungry.com a cumpărat platformele locale Quicky.ro şi Oliviera şi ţinteşte să devină lider în regiune în doi ani

Vladimir Davchev, fondatorul HelloHungry.com: Azi avem în jur de 600 de comenzi pe zi, iar ţinta noastră este ca în trei ani să ajungem la peste 800 de comenzi pe zi pe ambele pieţe

Vladimir Davchev, fondatorul HelloHungry.com: Azi avem în jur de 600 de comenzi pe zi, iar ţinta noastră este ca în trei ani să ajungem la peste 800 de comenzi pe zi pe ambele pieţe

Autor: Ioana Nita

31.10.2014, 00:08 1083

HelloHungry.com, o platformă online pentru livrarea de mâncare din Bulgaria, a intrat anul acesta pe piaţa din România prin achiziţia platformelor locale Quicky.ro şi Oliviera, iar anul viitor urmează să se extindă şi în Serbia, Grecia şi Macedonia, ţinta companiei fiind de a deveni lider pe piaţa comenzilor de mâncare din Europa de Sud-Est în următorii doi ani.

România a fost prima piaţă aleasă pentru dezvoltarea afacerii, datorită potenţialului şi oportunităţilor de creştere pe care le are. „După aproape 10 ani am reuşit ca la sfârşitul anului trecut să atragem un grup de investitori care au finanţat până acum afacerea cu peste 600.000 de euro, condiţia fiind de a dezvolta business-ul în afara Bulgariei. Prima alegere a fost România pentru că este una dintre cele mai mari pieţe din regiune, unde există multe oportunităţi de creştere, inclusiv prin achiziţii“, a declarat pentru ZF Vladimir Davchev, fondatorul HelloHungry.com, companie care înglo­bează acum sub umbrela sa brandul din Bulgaria - BG Menu, şi brandurile locale Quicky.ro şi aplicaţia mobilă Oliviera.

În prezent, el este în discuţii pentru o a doua rundă de finanţare, care ar putea duce nivelul investiţiilor totale în companie la un milion de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO