Business Hi-Tech

Huawei a lansat o nouă gamă de smartphone-uri şi ţinteşte o cotă de piaţă de 10% în 2015

Sorina Măcărescu, country manager al Huawei Devices România: Până la finalului anului spre să trecem de 300.000 de unităţi vândute şi să ajungem la o cotă de piaţă de 10%

Sorina Măcărescu, country manager al Huawei Devices România: Până la finalului anului spre să trecem de 300.000 de unităţi vândute şi să ajungem la o cotă de piaţă de 10%

Autor: Ioana Nita

22.10.2015, 00:05 532

Compania chineză Huawei ţinteşte să ajungă la sfârşitul anului la o cotă de 10% din vânzările totale de telefoane inteligente din România, după ce în luna august a reuşit să ajungă al doilea jucător pe piaţa de profil,  devansând brandul autohton Allview, deţinut de compania Visual Fan. Compania se bazează pe noile produse lansate anul acesta - vârful de gamă Huawei P8 şi telefoanele din  gama Honor.

„În prezent cota de piaţă Huawei din punct de vedere cantitativ a ajuns la 7%, media pe anul trecut situaându-se la 4,5%. Până la finalului anului sper să trecem de 300.000 de unităţi vândute şi să ajungem la o cotă de piaţă de 10%“, a declarat Sorina Măcărescu, country manager al Huawei Devices România. Liderul pieţei locale de smartphone-uri este compania sud-coreeană Samsung, atât din punct de vedere cantitativ, cât şi valoric. Sud-coreenii deţin circa 40% din valoarea vânzărilor de telefoane inteligente de pe plan local.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO