„Cota de piaţă s-a dublat faţă de cea înregistrată în anul precedent, iar livrările de smartphone-uri au crescut semnificativ, însumând peste o jumătate de milion de unităţi. Huawei se clasează astfel pe locul 2 în topul preferinţelor românilor când vine vorba de achiziţia unui smartphone”, a declarat pentru ZF Fred Wangfei, directorul diviziei consumer a Huawei în România.
El nu a oferit detalii despre cota de piaţă a companiei pentru anul 2016.
Pe fondul creşterii vânzărilor, cifra de afaceri a companiei a fost şi ea aproape de o dublare, a adăugat reprezentantul Huawei. „Cifra de afaceri a Huawei Consumer Business Group România a înregistrat o creştere cu 80% în comparaţie cu cea din 2015. Creşterea se datorează interesului din ce în ce mai crescut pentru telefoanele Huawei, interes reflectat şi în creşterea valorii medii de achiziţie a unui produs (average selling price - ASP), care este mai mare cu 28% faţă de anul precedent”.