Business Hi-Tech

În războiul preţurilor, Uber pariază pe cantitate. Ce pierderi are cea mai în vogă companie din lume

În războiul preţurilor, Uber pariază pe cantitate. Ce...

Autor: Oana Stupinean

04.02.2016, 00:02 1630

Nevoia de a reduce costul traiului de zi cu zi a condus la apariţia unei economii alternative, bazată pe capacitatea oamenilor de a partaja contra umei sume de bani bunurile deţinute, cum ar fi o maşină sau casă. Piaţa de servicii de transport oferite de persoane particulare cu maşinile proprii (ride-sharing) a cunoscut o extindere rapidă în ultimii ani, aducând cu sine un nou mod de a câştiga bani, dar şi multe controverse legate de maniera în care acest curent poate fi integrat în economia tradiţională.

Americanii de la Uber, cu o expan­siune puternică în ultima perioadă, au avut în primele trei trimestre ale anului trecut pierderi de 1,7 miliarde de dolari la venituri de 1,2 miliarde de dolari, scrie Bloomberg Businessweek. Pier­derea americanilor de la Uber, eva­lua­tă la 51 mld. dolari, se da­torea­ză scăderii agresive a preţurilor cur­selor în lupta cu principalul com­petitor de pe piaţă, Lyft, serviciu eva­luat la 5,5 miliarde de dolari, după finan­ţarea de 1,4 miliarde de dolari de luna trecută.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO