Business Hi-Tech

Integratorul de plăţi online PayU a procesat tranzacţii de 100 de milioane de euro în primul semestru, plus 30%

Marius Costin, CEO interimar al PayU Româ­nia:

În România, tradiţională este plata cu cardul bancar în mediul online, însă în Polonia spre exemplu este preferat ordinul de plată. O altă metodă populară este cea a plăţii cu cardul în rate. Aceasta a contribuit la aproximativ 10% din creşterea pe care PayU Romania a avut-o în această prima jumătate din 2015, atât din punctul de vedere al numărului de tranzacţii procesate, cât şi din punctul de vedere al valorii acestora.

Marius Costin, CEO interimar al PayU Româ­nia: În România, tradiţională este plata cu cardul bancar în mediul online, însă în Polonia spre exemplu este preferat ordinul de plată. O altă metodă populară este cea a plăţii cu cardul în rate. Aceasta a contribuit la aproximativ 10% din creşterea pe care PayU Romania a avut-o în această prima jumătate din 2015, atât din punctul de vedere al numărului de tranzacţii procesate, cât şi din punctul de vedere al valorii acestora.

Autor: Ioana Nita

05.08.2015, 00:05 579

PayU România, parte a grupului cu acelaşi nume şi cel mai mare integrator de plăţi online de piaţa locală, a procesat în prima jumătate a anului tranzacţii online în valoare de peste 100 milioane de euro, cu 30% mai mari faţă de aceeaşi perioadă din 2014.

Cea mai utilizată metodă de plată online a fost cea cu cardul bancar, iar utilizatorii au început să facă tot mai multe achiziţii de pe dispozitivele mobile – smartphone-uri şi tablete.

„În primul semestru din 2015, am procesat plăţi în valoare de peste 100 milioane de euro, raportând o creştere de aproximativ 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Este o creş­tere mai mare decât cea a pieţei româneşti de comerţ electronic în general“, a declarat Marius Costin, CEO interimar al PayU Româ­nia. El s-a alăturat echipei PayU în noiembrie 2014 pe poziţia de director comericial şi a preluat conducerea companiei din luna mai a acestui an, când Daniel Nicolescu a renunţat la funcţia de CEO.

Piaţa locală de comerţ electronic s-a situat anul trecut la circa 1,3-1,4 miliarde euro, potrivit estimărilor PayU, iar anul acesta va înregistra o creştere de aproximativ 30-35%.  Cele mai active sectoare în mediul online sunt retailul, în special cel electro-IT, dar şi cel de modă şi turismul, la care se adaugă plata utilităţilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO