Business Hi-Tech

Interviu Miroslav Majoros, CEO: Telekom România a început să folosească roboţi pentru automatizarea unor procese

Miroslav Majoros

Miroslav Majoros

Autor: Adrian Seceleanu

25.01.2018, 00:07 2159

Telekom România, cel mai mare grup de comu­ni­caţii fixe şi mobile de pe piaţă, a început să utilizeze „roboţi“ soft­ware pentru automatizarea unor procese şi va continua să facă paşi în această direcţie ca parte a strategiei com­pa­ni­ei de simplificare a procedurilor şi portofoliului de produse.

„Am lansat deja în exploatare roboţi, sunt câţiva în funcţiune şi vrem să extindem semnificativ utilizarea lor în acest an, în arii precum cea financiară şi de con­tabilitate“, a declarat într-un interviu pentru ZF Miroslav Majoros, slovacul care a preluat în urmă cu doi ani conducerea grupului cu afaceri de aproape 1 miliard de euro pe an.

Utilizarea roboţilor software este gestionată de o nouă uni­tate un­de sunt concentrate toate activită­ţile legate de digitalizare. Grupul are ca obiectiv ca într-un termen de doi ani de zi­le să finalizeze re­aşe­zarea portofoliului de produse du­pă o structură mai simplă, care să deter­mi­ne astfel şi o sim­plifi­ca­re a proce­selor, procedurilor şi proceselor in­terne care să le permită clienţilor şi partenerilor să lu­creze mai simplu cu grupul. „Este nevoie de aproximativ doi ani pentru a migra toţi clienţii pe aceeaşi platformă, astfel că eu sper că în doi ani de zile vom vedea un nou Telekom, reconstruit.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO