Americanii de la Aruba Networks mizează pe o dublare a businessului în România şi Bulgaria. Existenţa sau nu a unei reţele Wi-Fi gratuite a devenit un criteriu de evaluare pentru firme, de la hoteluri până la cafenele sau furnizori de servicii de transport.
Compania americană Aruba Networks, unul dintre cei mai mari furnizori globali de echipamente şi servicii pentru crearea şi administrarea de reţele locale de comunicaţii fără fir (Wi-Fi), se aşteaptă la o dublare a veniturilor pe fondul creşterii cererii pentru acest tip de soluţii în mediul de business şi al dezvoltării reţelei de parteneri.
„Mizăm pe o dublare a veniturilor în România şi Bulgaria în anul fiscal 2015, de la 1,8 milioane de dolari în anul fiscal precedent“, a declarat într-un interviu pentru ZF Zbigniew Skurczynski, director pentru pieţele emergente în cadrul Aruba. Firma americană este prezentă în România prin parteneri precum subsidiara austriecilor de la Kapsch, grup cu afaceri anuale de 1 mld. euro în IT, telecom şi tehnologii pentru sisteme de transport inteligente. Compania are în plan o creştere a prezenţei pe piaţa locală şi extinderea numărului de parteneri în condiţiile în care explozia vânzărilor de echipamente care se pot conecta la internet prin reţele Wi-Fi pune presiune pe companii să instaleze asemenea soluţii atât pentru propriii angajaţi, cât şi pentru clienţi, chiar şi în cazul unor industrii în care cerinţele de securitate sunt stricte şi în care anterior existenţa unor reţele Wi-Fi nu părea posibilă, pe fondul vulnerabilităţilor pe care le poate crea o reţea în care comunicaţiile pot fi interceptate.