Business Hi-Tech

Ioan Iacob, Managing Partner Qualitance: Millennials sunt cei mai avizi consumatori de mobile. Poate ei nu sunt acum driverul economic cel mai puternic, dar vor deveni

Ioan Iacob, Managing Partner Qualitance: Millennials sunt...

Autor: Ştefan Stan

22.05.2017, 16:07 181

Piaţa din România mai are o problemă, şi anume dimensiunea. Cifra cea mai relevantă este la nivel de populaţie. România are o populaţie de 19-20 mil. locuitori, dacă ne uităm la America de Nord avem o piaţă continuă, consistentă, de 300 de milioane potenţiali utilizatori. Acelaşi lucru există în toată Europa, pentru că există o nealinieră completă între ţări din punct de vedere legislaţie, limbă etc. Când dezvolţi o aplicaţie pentru America de Nord te adresezi unei singure culturi, cu două limbi, o singură legislaţie. Când dezvolţi aplicaţii pentru Europa, e mult mai complicat, a spus Ioan Iacob, Managing Partner Qualitance, în cadrul conferinţei ZF Mobilio 2017. 

Millennials sunt cei mai avizi consumatori de mobile. Poate millennials nu sunt driverul economic cel mai puternic acum, dar vor deveni. În momentul de faţă ei nu mai văd telefonul mobil ca pe un obiect separat, ci ca pe o extensie cognitivă a creierului. Deconectarea de internet reprezintă o traumă majoră pentru ei.

Deja nu mai dezvolţi aplicaţii mobile pentru a avea avantaj în faţa competiţiei, este un must, ţine de supravieţuire. Este complicat să faci <<internal disruptions>> într-o companie mare. Lucrurile se schimbă greu. Toată lumea se aşteaptă acum ca nu numai aplicaţiile mobile, ci modul în care interacţionează cu tehnologia să fie foarte uşor şi concentrat pe utilizator.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO