Business Hi-Tech

Italienii de la Jumbo Screen atacă piaţa românească cu o soluţie outdoor de publicitate proprie

Italienii de la Jumbo Screen atacă piaţa românească...

Autor: Ioana Nita

10.11.2017, 00:03 377

Compania Jumbo Screen din Italia, spe­cia­li­za­tă în furnizarea de soluţii de publicitate, are în plan să încheie anul acesta cu afaceri de 2,2 mil. e­u­ro, în creştere cu 60% faţă de 2016, mizând pe con­so­lidarea poziţiei pe piaţa italiană şi pe ex­tin­de­rea din noi pieţe, în special pe cea din Ro­mânia. Anul trecut compania a înregistrat o cifră de afaceri de 1,66 milioane euro, prag deja atins în primele nouă luni. „În primele nouă luni ale acestui an, cifra de afaceri a fost de peste 1,63 mil. euro, cu o creştere de 56% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2016. Am finalizat câteva livrări de ecrane digitale Jumbo Screen cu valori între 30.000 euro şi 80.000 euro, cu dimensiuni între 6 şi 18 metri pătraţi”, a de­clarat pentru ZF Francesco Pal­mi­sano, fon­datorul şi acţionarul majoritar al Jumbo Screen.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO